Waarom Kipsta en Decathlon als partners kiezen?

Overweeg je een samenwerking met Kipsta, het voetbalmerk van Decathlon? Lees meer over de waarden van Kipsta en wat ons voetbalmerk voor jouw club kan betekenen!

Maak kennis met Kipsta, het Decathlon-merk voor 11 tegen 11-voetbal!

WIE ZIJN WE?

Bij Decathlon België zijn we met 2.500 medewerkers die dagelijks leven volgens onze grote missie: het plezier en de voordelen van sport toegankelijk maken voor zoveel mogelijk mensen.

Ons assortiment is samengesteld om aan al je behoeften te voldoen, dankzij onze eigen merken die we Passiemerken noemen, zoals Kipsta voor voetbal of Imviso voor zaalvoetbal. We stellen innovatie centraal in onze activiteiten: van onderzoek en verkoop, tot ontwikkeling, design, productie en logistiek. De teams van onze twintig Passiemerken steken al hun energie in het ontwerpen van technische, mooie en eenvoudige producten, altijd tegen de laagst mogelijke prijzen. Deze producten zijn bedoeld voor alle sportliefhebbers, van beginners tot ervaren sporters, en zijn exclusief verkrijgbaar bij Decathlon.

en kipsta?

Kipsta, opgericht in 1998, is een samengesteld woord. KIP komt van het Franse équipe (ploeg) en in STA hoor je stadion, samen maakt dat dus "stadionteam". Een straffe dribbel, een strak schot op doel, een afmattende training... Je beleeft het samen met je ploeg, en meestal in een stadion!

De afgelopen jaren is Kipsta heel wat gegroeid op het vlak van het clubaanbod. De bedoeling is om op korte termijn zoveel mogelijk Belgische clubs uit te rusten met Kipsta, telkens in lijn met onze waarden. Wij willen anders zijn dan onze concurrenten. We hebben een uniek businessmodel ontwikkeld zonder vooraf kunstmatig hoge prijzen toe te passen om dan met flinke kortingen te gooien. "Low price, every day", dat is onze filosofie.

Met deze waarden zijn we onder andere in zee gegaan met profclub KV Oostende. Een club die zich herkent in onze kijk op voetbal en mee in het verhaal wou stappen. De eersteklasser speelt en traint dagelijks met onze producten en daar zijn zowel zij als wij heel tevreden mee. De strategie achter deze partnership is om de perceptie rond het merk Kipsta om te buigen naar een betaalbare maar kwalitatieve ontwikkelaar van voetbalproducten voor clubs.

Maak kennis met Kipsta, het voetbalmerk van Decathlon
Maak kennis met Kipsta, het voetbalmerk van Decathlon!

TECHNISCHE PARTNERS & co-creatie

De technische partners van Kipsta, zoals bijvoorbeeld KV Oostende, zijn betrokken bij het co-creatieproces: de knowhow van de ontwerpteams wordt gecombineerd met de ervaring van topsporters om te innoveren en tegelijkertijd voetbal voor iedereen toegankelijk te maken.

Coaches, spelers en partnerclubs testen de producten die ze helpen ontwikkelen onder de meest veeleisende voetbalomstandigheden. Dit zijn dezelfde producten die alle voetbalspelers in Decathlon-winkels kunnen vinden.

EEN GEPASSIONEERD TEAM, VERLIEFD OP VOETBAL.

Het voetbalmerk van Decathlon telt meer dan 50 medewerkers. Ze bedenken en ontwikkelen innovatieve producten en diensten in het Kipstadium (70 Rue de l'Union, 59200 Tourcoing, Frankrijk), het ontwerp- en ontwikkelingscentrum van Kipsta sinds 2009. Daarnaast kun je er op verschillende ondergronden voetballen en zaalvoetballen!

De Kipsta-teams bedenken producten en diensten door spelers te observeren en naar hen te luisteren, rekening houdend met technologische ontwikkelingen en nieuwe manieren om je passie voor voetbal te beleven.

Kipstadium - Site visit with a drone

onze ambassadeurs

De Kipsta-ambassadeur heeft een passie voor voetbal en neemt actief deel aan de promotie en ontwikkeling van de producten en diensten van het merk.

Hij of zij kan verschillende rollen op zich nemen, al dan niet als speler, en verbindt zich ertoe deze na te leven door het #AmbassadeurKipsta-handvest te ondertekenen. 

Voetbal promoten door evenementen te organiseren, ervaringen delen op sociale media, informatie geven en inwinnen over producten, assortimenten en diensten van het merk co-creëren... zijn enkele van deze rollen. De speler test dagelijks de schoenen, kleding en accessoires die passen bij zijn of haar voetbaldiscipline: met 11, met 5, zaalvoetbal, beach soccer… en voorziet het ontwerpteam van feedback.

Maak kennis met Kipsta, het Decathlon-merk voor 11 tegen 11-voetbal!

7 GOEDE REDENEN OM JE AAN TE SLUITEN BIJ KIPSTA

1. Geen looptijdverplichting
Kiezen voor Kipsta als leverancier van je uitrusting, betekent dat je niet vastzit aan een looptijd. Er wordt je geen verplicht contract opgelegd, enkel als de club dit wenst, kan er een contract met duurtijd opgemaakt worden.

2. Geen jaarlijkse betalingsverplichting
Kiezen voor Kipsta als leverancier van je uitrusting, geeft je de zekerheid dat je geen verplichte uitgaven zal hebben. Kipsta helpt je je budget te optimaliseren.

3. Producten kunnen een jaar lang worden omgeruild of geretourneerd
Kiezen voor Kipsta & Decathlon betekent dat je kunt profiteren van ons commercieel beleid "niet tevreden, geld terug". Onze producten kunnen worden omgeruild* in de winkel (* behalve gepersonaliseerde producten).

4. Een team voetballers in de winkel tot jouw dienst
Kiezen voor Decathlon geeft je de zekerheid dat je in contact staat met gepassioneerde voetballers. Een open en beschikbaar team zorgt ervoor dat aan de behoeften van jouw club wordt voldaan.

5. Een winkel in de buurt
Kiezen voor Decathlon betekent toegang tot het volledige Kipsta-aanbod voor je materiaalbehoeften en voor eventuele reparaties tijdens het seizoen.

6. Beste verhouding tussen prijs en technische kwaliteit
Kiezen voor KIPSTA betekent kiezen voor technische producten die zijn aangepast aan de behoeften van je spelers. We streven ernaar om de technische aspecten van producten in hun ontwikkeling steeds te verbeteren. We overfinancieren marketing en advertenties niet zodat we de laagste prijzen kunnen beloven.

7. Een merk gevolgd door technische partners
Verschillende professionele spelers nemen met het merk KIPSTA deel aan de co-creatie van bepaalde producten. Ze zijn testers tijdens hun trainingen, ze staan garant voor de technische details tijdens een intensief professioneel gebruik, en ze zijn technisch adviseurs tijdens de ontwikkelingsfasen. Deze samenwerking zonder financiële belangen is gebaseerd op uitwisselingen die simpelweg voortkomen uit onze passie voor voetbal.

Maak kennis met Kipsta, het voetbalmerk van Decathlon!

Onze scherpe prijzen

Sport voor jou toegankelijk maken dankzij de prijs en tegelijkertijd hoge normen garanderen bij de ontwikkeling van de kwaliteit van onze producten. Dankzij onze eenvoudige winkels, een optimale logistiek, efficiënte organisatie en een permanente wens om de kosten te beheersen, kunnen we de prijs van onze producten regelmatig verlagen.

ONS GETROUWHEIDSPROGRAMMA

Wist je dat Decathlon je beste sportpartner kan worden? Kom bij ons team en vraag vandaag nog je Decathlon-klantenkaart aan. Je trouw wordt beloond, maar je wordt ook beter geïnformeerd over onze aanbiedingen en acties en je profiteert van een betere service!

Heb je nog geen Decathlon-klantenkaart? De kaart is gratis en biedt je alleen maar voordelen!

decathlon b2b

ONS AANBOD VOOR
PROFESSIONALS (SCHOLEN, BEDRIJVEN & CLUBS)

Jouw club en zijn afdelingen staan ​​bij ons centraal, wij zijn er om je te begeleiden bij de dagelijkse praktijk en sportieve ontdekkingen. Ontdek onze selectie producten en diensten voor kleine en grote clubs. Bereid je voor op de hoogtepunten van het seizoen met Decathlon. Wil je een partnerschap aangaan? Mail ons via btob.service@decathlon.com Vind alle services die geschikt zijn voor jouw club op onze speciale pagina.

Sportactiviteiten worden van jongs af aan beoefend. Daarom bieden wij je met onze 100 sporten onder één dak een ruime keuze aan producten om aan je behoeften te voldoen bij het opzetten van sportactiviteiten.

Maak kennis met Kipsta, het voetbalmerk van Decathlon!
Maak kennis met Kipsta, het voetbalmerk van Decathlon!

VERANTWOORDELIJK BEDRIJF

In ons plan richten we ons op onze acties voor het klimaat en een schoner milieu. Want met vervuilde lucht, plastic afval en een bedreigde biodiversiteit wordt het moeilijk om te leven. Dus wat dacht je van sport?

De Decathlon-teams bieden niet alleen hoogwaardige sportproducten aan, ze zetten zich ook in om ze te ontwikkelen op een milieuvriendelijkere manier om onze planeet te beschermen. Om dit te bereiken, maken we nu al gebruik van ecodesign voor enkele van onze producten.

EEN WINKEL TOT uw DIENST

Vind een Decathlon-winkel bij jou in de buurt of contacteer één van onze medewerkers.

West-Vlaanderen:
Oost-Vlaanderen:
Antwerpen:
Brussel & Vlaams-Brabant:
Limburg:

hierin ben je mogelijk geïnteresseerd