SPIEREN KWEKEN

Tips
Zwemmen is een sport waarbij je veel energie verbruikt. Als je een uurtje zwemt aan een gematigd tempo, verbrand je al gauw 600 calorieën!
Tips
In tegenstelling tot het full body-programma, waar heel het lichaam wordt getraind, zal de Split je sessies indelen per spiergroepen (1 à 2 groepen). Met dit soort programma train je elke spier intenser. Ontdek hier hoe het in mekaar zit!
Tips
de-beste-oefeningen-om-je-beenspieren-te-trainen-tijdens-het-zwemmen
Als je naar de brede schouders van zwemmers en zwemsters kijkt, dan zie je het meteen: zwemmen doe je vooral met je armen. Maar geen paniek, want met enkele tips en gerichte oefeningen kun je gemakkelijk je benen trainen. Ga dus snel het water in!Ik heb voor jou de ideale sessie om met je benen aan de slag te gaan!
Tips
Buikspierbank
Buikspieroefeningen doen om een platte buik te krijgen, is prima ... Op voorwaarde dat je het juist aanpakt! Lees de tips van onze spiertrainingsexpert om te begrijpen waarom.
Tips
Sportief wandelen
Zoek je een manier om je dij- en bilspieren te verstevigen, maar ben je bang dat je na een spiertraining een stijve plank wordt? Sportief wandelen zal je misschien wel van gedachten doen veranderen!
Tips
se muscler pour le basketball
Wil je wat meer spieren kweken om beter te kunnen basketballen? Ben je op zoek naar een manier om je spieren op te warmen voor de wedstrijden? Ontdek onze spierversterkende oefeningen.
Tips
man die zijn spieren kweken door de zwemmen
Spieren kweken door te zwemmen, dat kan! Nabaiji geeft je enkele tips om aan je figuur te werken zoals jij dat verkiest...
Tips
In dit artikel schotelen we je 4 waarheden voor over onze spieren. Lees verder en je lichaam zal geen geheimen meer hebben voor jou!
NAAR BOVEN