3 GOEDE REDENEN OM TE KIEZEN VOOR DE BODY POWER

Wil je je lichaam verstevigen? Kies dan voor spierverstevigingsoefeningen, ze zijn het geheim van een strak en mooi figuur , reden te meer om ermee te starten! Gelukkig bestaat daar een handig fitnessaccessoire van Domyos voor, dat je kan helpen je lichaam op een vrij lichte manier af te lijnen: de Body Power!

Om je te overtuigen voor de Body Power te kiezen, hebben we 3 goede redenen voor je klaar om er eentje te kopen:

 

number_1

EEN KLEINE PRIJS VOOR GROOTSE RESULTATEN

Je hoeft je niet blauw te betalen aan allerhande toestellen om resultaten te boeken, je hebt dat allemaal niet nodig om er stralend uit te zien.

number_2

HIJ IS ENORM GEBRUIKSVRIENDELIJK

Wat is er beter dan een prachtlijf te kweken zonder je hoofd te moeten breken. De Body Power is een enorm gebruiksvriendelijk fitnessaccessoire. Hij is licht en compact, je neemt hem gemakkelijk overal mee naartoe en je kan op elke moment aan je lijn werken. Stop hem in je koffer voor een weekendje of vakantie!

Body power Domyos
number_3

DE 6 VERSCHILLENDE OEFENINGEN ZORGEN VOOR EEN ALLESOMVATTENDE TRAINING

Met de Body Power kan je 6 doeltreffende fitnessoefeningen uitvoeren om je boven- en onderlichaam te trainen.

Door druk uit te oefenen met je armen en benen helpt de Body Power om:

- Strakkere armen te kweken

- Je borsten te verstevigen

- Gespierdere benen te krijgen

- Je buikspieren te versterken

femme utilisation appareil de tonification
number_4

HOE GEBRUIK JE DE BODY POWER?

Niets zo gemakkelijk als dit kleine en doeltreffende fitnessaccessoire. Om thuis of zelfs op vakantie te trainen is de onderstaande gids een handige leidraad! We hebben speciaal voor jou een programma met oefeningen met de Body Power uitgewerkt. We raden je aan om dit programma (dat 30 tot 45 minuten in beslag neemt) minstens 2 keer per week af te werken voor een optimaal resultaat.

 

Je hebt het begrepen, de Body Power is een klein, maar onmisbaar accessoire om thuis of op vakantie aan je figuur te werken. Neem hem overal mee om in vorm te blijven en jezelf een prachtlijf aan te meten! En vergeet zeker niet om de oefeningen aan te vullen met wat cardiotraining (wandelen of lopen op de loopband, fietsen op de hometrainer, crosstrainer). En zoals steeds, de eerste sleutel tot succes: een gezonde en evenwichtige voeding!

NAAR BOVEN