55 Tips
Pages
vrouw fitness Domyos
Beginnen met sporten is nog niet zo gemakkelijk. Maar als je goed begrijpt welke stappen je moet doorlopen, is het eenvoudiger om gemotiveerd te blijven en twijfels te verjagen :)
sperkrampen begrijpen en voorkomen
Vous avez sûrement déjà tous souffert de crampes musculaires, ces contractions des muscles spontanées, soutenues et douloureuses. Voici quelques conseils pour les éviter ou les apaiser!
Fitness groeplessen
Voor starters zijn groepslessen gewoon een keigoede leerschool. Wij trachten je te overtuigen door de talrijke voordelen even op te sommen.
glimlachende vrouw die met touwtjespringen uitgeoefend
Nee, een springtouw is niet alleen maar iets voor kinderen! Touwtjespringen is een perfect afslankmiddel en heeft bovendien ook nog vele andere voordelen. Waar wacht je nog op?
training met een body power
Dankzij de Body Power van Domyos heb je een doeltreffende spiertraining van het hele lichaam. Verstevig de diepe buikspieren, de biceps, de schouders en de dijen. Domyos stelt je video-oefeningen voor met de commentaar van de sportcoaches van de Domyos Club zodat je de Body Power optimaal leert gebruiken.
homme ayant amléliorer son souffle
Heb je tijdens een fysieke inspanning de neiging om snel uitgeput te raken en heeft dat een invloed op je prestaties? Dan moet je je ademhaling verbeteren! 
Voor billen om u tegen te zeggen heeft Domyos een speciaal trainingsprogramma uitgestippeld. De ideale manier om over de hele lijn strak voor de dag te komen!
Wat gaat u doen na de vakantie? U aarzelt geen moment en pakt het sporten weer op! Om de sport op te pakken en vol te houden, volgt u de adviezen van onze sportcoach op.
Heel wat vrouwen lijden aan een verminderde doorbloeding, wat zich uit door een gevoel van zware benen, van vermoeidheid of door spataderen.
NAAR BOVEN