HALTERS: KLEIN… MAAR STERK!

Klein formaat en miniprijs, een fitnesshalter die je meteen zal bevallen! Om thuis of buitenshuis actief te blijven en je spieren in je eigen tempo te trainen.

number1

VOOR WIE?

De halters zijn geschikt voor iedereen en voor elke leeftijd. Ze zijn praktisch voor iedereen die aan zijn of haar figuur en conditie wil werken, ook gewoon thuis. Elk gewicht heeft een eigen kleur: beginners kiezen bij voorkeur de lichtste gewichten.

vrouw trainen met halters
groupswerk in een zaalsport
sportieve meisje
voorbereiding sportzak

WAARVOOR?

De kleine halters zijn bedoeld voor spierversteviging of revalidatie. Je kan er het hele bovenlichaam mee trainen: bovenarmen, onderarmen, schouders, monnikskapspieren, rugspieren, borstspieren en de hele bovenrug. Ze zijn licht en helpen de oefening begeleiden doordat ze de beweging stabiliseren. De halters zorgen ervoor dat de spieren meer weerstand moeten overwinnen zodat ze, door te trainen, soepeler en sterker worden.

lichaam voorbereiden

TRAINEN MET HALTERS

JE SPIEREN VOORBEREIDEN OP DE INSPANNING

Het is essentieel om je lichaam voor elke training goed op te warmen. De 5 tot 10 minuten die je hieraan wijdt zijn nodig om elk risico op een blessure of spierpijn te vermijden. Doe de volgende oefeningen:

Rol met je schouders eerst in de ene richting en daarna in de andere

Hef je schouders op en laat ze zakken, herhaal een paar keer

Hel een paar keer zijdelings over en rol je hoofd een paar keer links- en rechtsom

Voer twee of drie reeksen laterale liftoefeningen uit zonder halter of met een heel licht gewicht

 

  DE GOEDE HOUDING AANNEMEN

Hou je rug recht, buik strak, benen gebogen en plaats je voeten op heupbreedte. Voor een efficiënte training is het nodig om elke beweging omhoog en omlaag te controleren en de belaste spier goed samen te trekken.

LET OP

De meest voorkomende fout is de oefening ongedisciplineerd uit te voeren, zonder aandacht te hebben voor de spier die werkt. Zorg bij alle oefeningen voor een goede beheersing van de kracht van de samentrekking: enkel de getrainde spier beweegt, de rest van het lichaam niet.

 

Kleine Halters Domyos

MIJN DOMYOS-HALTERS

Deze ergonomische kleine halters, van gietijzer voor meer duurzaamheid, liggen goed in de hand en zijn makkelijk te onderhouden! Kies uit twee modellen wat je het beste ligt: halters in pvc of in schuim. Doordat ze klein zijn, kun je ze makkelijk opbergen!

Een pluimgewicht en perfect om je spieren te ontwikkelen… haal ze in huis!

NAAR BOVEN