146 Tips
Pages
smoothie bowl
Niets leuker dan wat kleur in je bord! Ga eens voor een smoothie bowl als ontbijt en begin je dag met een smile :)  Snel klaar, zodat je nog lekker lang kan snoozen! 
Kerstmenu
De feestdagen zijn traditioneel een tijd van samenzijn en lekker eten. Hoewel grote familiefeesten dit jaar niet kunnen, blijft het lekkere eten gelukkig wel. Ontdek het volledige kerstmenu van onze nutritionniste Lara!
Curry
Zo, we zijn alweer bij de laatste stap aanbeland: het eigenlijke mealpreppen. Met alle voorbereidingen die je ondertussen gedaan hebt, wordt dit een koud kunstje. Om je op weg te helpen zorg ik deze week voor 3 recepten in de plaats van 1. Zo demonstreer ik hoe je met 1x werk, toch 3 dagen lekker en gevarieerd kan eten!
Haver-banaanrotsjes
Deze week een stap waaraan je misschien minder snel denkt als je mealpreppen hoort, maar daarom niet minder belangrijk: het stockeren van je aankopen. Gezond eten draait ook om veiligheid en daar gaan we deze week dieper op in. Als recept voorzien we een snel, lekker en voedzaam tussendoortje! Maak een voorraadje voor de hele week en bewaar ze in een luchtdichte doos.
Springroll
De boodschappenlijst: wat breng je allemaal mee van de winkel? Hoe winkel je efficiënt? En wat heb je best altijd in huis? Ontdek het deze week. Ter inspiratie nog een lunchideetje dat je voor verschillende dagen kan maken. Ook handig om restjes groenten, vlees en vis te verwerken. Je steekt ertussen wat jou smaakt!
Crunchy granola
Ook altijd inspiratie tekort als je moet beslissen wat je deze week gaat eten? In stap 2 van onze mealprepserie geven we je hiervoor een aantal handige oplossingen! Maak alvast een grote lading van onze heerlijke granola en je hoeft je een tijdje geen zorgen meer te maken om het ontbijt!
Carrot cake
Deze week gaan we wat dieper in op stap 1 van het mealpreppen: een planning maken. Je kan je misschien afvragen of het nodig is nu we deze dagen massaal van thuis uit werken. Een beetje routine behouden kan echter helpen om grip op de situatie te houden. Het kan ook leuk zijn een aantal alternatieven klaar te hebben als lunch of tussendoortje, want als je thuis werkt is het gevaar om gedachteloos iets in je mond te steken net iets groter. Of misschien heb jij je kinderen om je heen en is het nu net extra nodig om goed voorbereid te zijn. Geen van dit alles? Bedenk dan dat nieuwe gewoonten kweken wel een aantal weken duurt. Tegen dat je terug dagelijks de baan op moet, heb jij het mealpreppen alvast onder de knie.
Frittata
Je hebt er waarschijnlijk al veel over gehoord, maar misschien heb je je er nog niet aan gewaagd: mealpreppen. In ons drukke dagelijks leven kan het een grote hulp zijn en heel wat stress wegnemen. Ontdek hier het receptje!
havervlokken
Overnight oats, het ideale receptje om je dag te starten vol energie. Met havervlokken kan je heel creatief zijn maar dit is mijn persoonlijke favoriet. Bovendien heel simpel om te maken!
Quinoa koekje
Met een tussendoortje is helemaal niets mis...Maak zelf je repen op basis van quinoa boordevol energie. Wil je nog meer te weten komen over het gebruik van suiker en andere zoetstoffen? Bekijk dan zeker de video onder het recept!
Mugcake met fruit
Deze week ga ik graag wat dieper in op de warme maaltijd. Als receptje serveer ik jullie een heerlijke bowl comfortfood met als basis spelt, een graan dat velen al kennen, maar weinigen nog gebruiken ter afwisseling van bv rijst of pasta.
NAAR BOVEN