70 Tips
Pages
Dumbbell
Cutten of droogtrainen is een vorm van krachttraining waarvoor je een stevige basis nodig hebt om doeltreffend te zijn. Om zichtbaar resultaat te boeken is deze gids een handig hulpmiddel!
compression_sportive
Sportieve compressiekousen stimuleren de terugstroom van bloed naar je hart en beperken en vertragen spiervermoeidheid. Zo herstel je beter na je sportieve inspanning.
HERSTELMASSAGE
De recuperatie is een essentiële fase die ingaat zodra je sportsessie klaar is. Hoewel ze vaak wordt verwaarloosd, is het een belangrijk aspect van de sportieve prestatie. Zelfmassage is eenvoudig en erg doeltreffend en past naadloos in een recuperatieprogramma. Hieronder ontdek je de antwoorden op enkele vragen over deze techniek.
Hydratatie tijdens het sporten
Met onze Hydra-tabletten bereid je een calorievrije sportdrank en krijg je tegelijk de nodige elektrolyten binnen om de mineralen die je hebt uitgezweet weer aan te vullen.
Voeding tijdens het sporten
Met een uitgekiende voedingsstrategie hoef je je energiereserves niet te snel aan te spreken. Hydrateren is daarbij belangrijk, maar daarnaast moet je ook de juiste koolhydraten innemen. We geven je 4 toptips mee om beter te presteren.
pineapple
Of je nu wil letten op je lijn of gezonder wil gaan eten, er bestaan verschillende voedingsdiëten op de markt. Maar hoe kies je nu het dieet dat het best bij je past?
Zo onderhoud je je yogamat
Zweet, transport, stof, bacterieën, verschillende ondergronden... Een yogamat moet vaak veel doorstaan. We geven enkele tips om het beste uit je yogamat te halen.
NAAR BOVEN