Onze sportieve tips

1415 Tips
Pages
thaisa-tropen-trekking
"Elke tocht in de jungle is anders. De frisse lucht en het omringd zijn door de natuur is hetgeen mij steeds weer verbaast." Thaisa
yoga stretchen
"Au, au, … au!!! Wacht, wacht, er schiet een kramp in mijn kuit … Ik kan echt niet verder!" Wie had al het 'genoegen' om te voelen wat kramp is? Tijd om even stil te staan bij dit verschijnsel, de oorzaken ervan, de manier waarop je die pijn kunt verzachten en ook om te weten of er een manier is om kramp te vermijden?
Na de eindejaarsfeesten, die vaak synoniem zijn voor slechte eetgewoonten, is het tijd om te focussen op goede detoxreflexen: geen overdaad meer, evenwichtige voeding en goede gewoonten.... dit zijn onze 5 tips om na de feesten weer in vorm te raken!
stretchen
Je begint terug te sporten na de zomerpauze, een pauze die voor jou misschien wel wat te lang heeft geduurd. Je voelt je goed en uitgerust. Je weet echter dat je de volgende ochtend met pijnlijke spieren op zal staan!
sporten en slapen
Sporten en slapen is balanceren op een dunne koord: sporters slapen beter maar als je te veel sport, en vooral op de verkeerde momenten, wordt je natuurlijke slaappatroon verstoort. Het is niet eenvoudig om het perfecte evenwicht te vinden. Maar met enkele eenvoudige regels zul je zien dat sporten en slapen perfect op elkaar afgestemd kunnen worden. Geloof ons, door onze tips te volgen, slaap je als een roosje!
Systeem met 3 lagen
Ben jij ook zo iemand die de ene laag kledij na de andere aantrekt, omdat je bang bent dat je tijdens het skiën kou krijgt en er zo een onaangenaam einde komt aan je dagje skiën? Het volstaat nochtans om 3 technische laagjes kledij aan te trekken om lekker warm en droog te blijven op de piste. Ontdek hier wat ze voor je doen!
NAAR BOVEN