Onze sportieve tips

1111 Tips
Pages
Een goed uitgevoerde beentraining zorgt ervoor dat je sterker wordt, meer spieren kweekt, calorieën verbruikt en aan je hartslag werkt! Daarom mag je bij het zwemmen je benen trainen zoveel je maar wilt!
Il existe une multitude de matériels aquatiques ! Nabaiji vous explique tout pour vous aider à découvrir quels matériels sont utiles pour la pratique de votre aquasport favori !
Deze maand stelt Nabaiji je een eenvoudige test voor waarmee je een duidelijk beeld krijgt van deze brede waaier aan soorten waterrsporten en waarmee je kunt uitvissen welke soort je het best ligt! Kom snel te weten welke watersport geknipt is voor jou!
nl_header_watersporten_nabaiji
Water is een ideale omgeving voor fysieke activiteiten : doordat je je in het 'water vederlicht voelt, kun je er veel makkelijker bewegingen uitvoeren. Nabaiji geeft je een overzicht van wateractiviteiten in volle bloei …
nl-header-fast-hiken-quechua
Als je hier nog niet aan doet, maar je wilt graag optimaal genieten van je vakantie in de bergen en je grenzen verleggen zonder je lichaam te zwaar te belasten, of je nu jong of wat minder jong bent, probeer deze zomer dan eens het fast hiken uit. Je zult hier niks dan voordelen uit halen!
Surfen met een zeekajak? "Neee … Echt?! " Het ontbreekt kajakkers niet aan ideeën om over het water te glijden. Maar een goede voorbereiding is wel nodig, daarom deze handleiding van Itiwit: zodat jij de golven neemt in plaats van de golven jou!
Je twijfelt welk soort waterdichte tas of bus je moet kiezen en hoe groot die moet zijn? Itiwit legt je uit hoe je je spullen kunt beschermen, ook de meest gevoelige …
NAAR BOVEN