58 Tips
Pages
kalenji aw17 decathlon
Altijd al zin gehad om te beginnen lopen, maar krijg je de moed niet bijeengeraapt om er effectief mee te starten? Dan hebben wij het perfecte schema voor jou. Met My Jogging Challenge bouw je in amper 8 weken tijd op van helemaal niets naar 30 minuten zonder te stoppen.
kalenji running
Aangezien uitdroging je loopprestaties sterk doet afnemen, is het belangrijk deze vijand zo goed mogelijk te bestrijden! Wanneer treed dehydratatie op, en hoe kan je het vermijden?
jong loop een halve marathon
Je loopt geregeld op een tempo waarbij je nog steeds comfortabel ademhaalt, maar om sneller te gaan zal je je aerobe capaciteiten en vermogen moeten optrekken. Om een halve marathon af te werken in 1 uur en 45 minuten, en dus aan gemiddeld 12 km/u of 5 minuten per km, moet je tempo een boost krijgen. Dit programma, gespreid over 8 weken en met 3 sessies per week, is enorm gevarieerd. Ideaal dus om niet verveeld te raken en je doel te halen.
kinderen running Decathlon Kalenji
Je hoeft echt niet tot je veertigste te wachten om regelmatig te gaan lopen. Running is een sport over de generaties heen. We zetten hier alvast een aantal voordelen op een rijtje van vanaf jonge leeftijd regelmatig sporten.
man vrouw running Decathlon
Ontspannen, de druk van de ketel laten, een strakker lichaam kweken, je vrij voelen, een sportief moment delen, een frisse neus halen ... het is maar een greep uit de vele voordele van joggen! Wil je er nog meer ontdekken? Lees dan gerust even mee.
koppel die samen lopen in de bergen
Hardlopen met je hond, dat klinkt aanlokkelijk, toch? Zeker op de langste dagen van het jaar, met hun milde temperaturen. Het is wel belangrijk om enkele voorzorgsmaatregelen te nemen opdat je hond in alle veiligheid naast je mee zou kunnen lopen.
Kiezen voor een behatopje of een sportbeha doe je op basis van 3 criteria: de omvang van je borsten, hun vorm, en je stijl- en comfortvoorkeuren.
Onze tips om wat kilo's te verliezen, inclusief alle voordelen die het lopen nog met zich meebrengt. Geen excuses meer om die loopschoenen aan te trekken!
Als 30 minuten of 1 uur lopen je momenteel onmogelijk lijkt, hebben we goed nieuws. Wilskracht is de enige drijfveer om progressie te kunnen boeken!
NAAR BOVEN