20 Tips
Pages
triatlon aptonia
Veel sporters (vooral duursporters) krijgen te maken met spijsverteringsproblemen: tussen de 30% en 50% van alle sporters heeft hier last van, met hardlopers op kop. Het eerste wat je moet doen, voor je van een willekeurige eetgewoonte verandert, is uitzoeken waar die maagproblemen vandaan komen. Wij geven je enkele tips mee voor een betere werking van je spijsvertering.
zonnecrème
Tijdens het sporten of op vakantie geeft de zon ons de energie om eropuit te trekken! Maar heb je al nagedacht over bescherming tegen de zon voor je gezicht en je lichaam? Volg deze gids om de juiste zonnecrème te kiezen, zodat je goed zorg draagt voor je huid en volop van de zon kunt genieten.
zonbescherming
Het is zover, de zomer is in volle gang.Dus is het belangrijk om het te hebben over zonbescherming. Hier vind je 9 eenvoudige vragen en antwoorden die je helpen de juiste keuzes te maken.
Zo onderhoud je je yogamat
Zweet, transport, stof, bacterieën, verschillende ondergronden... Een yogamat moet vaak veel doorstaan. We geven enkele tips om het beste uit je yogamat te halen.
rol-hard
Ontdek al ons advies om je te helpen in de keuze van je recuperatieproduct. Goed recupereren is essentieel na het trainen en belangrijk voor je volgende sportieve prestaties. Als je de natuurlijke manieren kent om beter te recupereren, kun je een inspanning herhalen zonder je reserves uit te putten en zonder risico op chronische uitputting, een oorzaak van blessures.
bienfaits du sport muscu
Je doet aan sport omdat je dat fijn vindt, of misschien wel om slank te blijven - maar weet je ook welke andere weldadige effecten sport op je lichaam heeft? Caroline Bonnière, osteopaat, heeft me uitgelegd hoe sport bepaalde kwalen kan voorkomen. Het gaat erom je spieren zo aan het werk te zetten dat je botdichtheid verhoogt. Ik probeer het je helder uit te leggen...
récupération apès un triathlon
Ken je de verschillende methodes om goed te recupereren na een triatlon of na je trainingen? En vooral, weet je hoe belangrijk het is om altijd meteen aan je recuperatie te denken na een inspanning?
NAAR BOVEN