80 Tips
Pages
mijn-routine-gymbal
Dat we dol zijn op onze gymbal, gewoon omdat hij zo leuk is, dat is duidelijk! Deze grote soepele bal heeft als onmiskenbaar voordeel dat hij ons meteen zin doet krijgen in lichte gym, pilates en andere oefeningen om weer in vorm te komen. Maar hoe kunnen we hem gebruiken? Kom, we laten je onze favoriete (en super efficiënte) oefeningen zien!
meditatie Steven Laureys
Neuroloog en "topdokter" Steven Laureys doet al meer 20 jaar baanbrekend onderzoek naar het menselijk bewustzijn. Zo bracht hij samen met zijn team de effecten van meditatie op de hersenen in kaart. In "het no-nonsense meditatieboek" geeft hij inzicht in de werking van meditatie en de effecten ervan, op lichaam en geest.
Zwangerschapsyoga
Prenatale yoga kan je helpen om deze komende maanden tijd te nemen voor jezelf, je vrouwelijkheid en dat groeiende wezentje in je buik. Geraak je niet in de les? Onze partner Kaatje toont je hoe je veilig op jezelf zwangerschapsyoga kan beoefenen.
Een basismeditatie
Mediteren gaat de wereld niet anders doen draaien, maar toch. Bijdragen tot een persoonlijk evenwicht doet het wel en je ondersteunt er je zelfgenezend systeem mee. Je vindt hier een gratis mini- full presence meditation voor beginners
Al onze mindful movement tips op een rijtje
Smartphone aan de kant, even geen selfies...of prestatiedruk. Probeer eens te sporten en bewegen met bewuste aandacht voor jezelf, je lichaam en het moment. Geef jij het eens een kans?
Quarantaine yoga voor kinderen
Heb jij Yoga al ontdekt als dagelijkse baken van rust in deze woelige periode? Wist je dat je dit moment ook samen met kleine kinderen kan beoefenen en het hen ook talloze fysieke en mentale voordelen biedt?
Lockdown yoga - Joachim Meire
De wereld staat even stil, hoewel we afstand moeten houden, brengt deze periode ons ook dichter bij elkaar. Nu niemand naar de yogales kan komen brengt joachim yoga virtueel tot bij jou.
mijn routine op het matje
Geen gym/figuurtraining/versteviging/pilates/stretching/revalidatie/beweeglijkheid zonder matje! Een goed matje vormt uiteraard de basis om onze oefeningen in de beste omstandigheden te kunnen uitvoeren! Rol het snel uit voor je push-ups, squats en andere oefeningen, en rol het daarna weer op om het onder je bed of een meubel weg te stoppen.
teaser_yoga_prenatal
Zwangerschapsyoga is er speciaal voor aanstaande moeders, om hen te helpen lichamelijk en emotioneel gezond te blijven gedurende de hele zwangerschap en ook nog daarna.
NAAR BOVEN